Op zicht
DecoCare Logo

DecoCare Op Zicht procedure

 

Veel hulpmiddelen zijn kostbaar maar in veel

gevallen zeker noodzakelijk. Dan is de prijs van een

hulpmiddel een reden om een noodzakelijk hulpmiddel

niet aan te schaffen.  Bij een aantal cliënten speelt ook de gedachte dat ze niet zeker weten of een hulpmiddel wel voldoet aan de verwachting.

Dit is niet alleen aan de orde bij particulieren maar ook in instellingen worstelt men met het de angst of een bepaald hulpmiddel wel aan de verwachtingen voldoet.

DecoCare begrijpt deze problemen en denkt mee als het gaat over het testen van hulpmiddelen. Vrijwel alle hulpmiddelen mogen worden getest. Vaak wordt er met een verpleegkundige of ergotherapeut een periode afgesproken dat testen mogelijk is.


Vrijwel alle producten mogen vrijblijvend worden getest. Informeer bij twijfel of het product waar u in bent geïnteresseerd getest mag worden.

 

Voorwaarden van testen.

 

  • Vraag schriftelijk (via mail of website) een zichtproduct aan. Bij twijfel of product getest mag worden, neem gerust contact op.
  • Bij aanvraag dient een afleveradres, contactadres  telefoonnummer, en mailadres te zijn vermeld.
  • DecoCare stuurt product op in herbruikbare verpakking samen met zichtbon.
  • Op zichtbon staan gegevens cliënt, hulpmiddel, testperiode in dagen, evt. gemaakte afspraken en retouradres.
  • Aanvang testperiode.
  • Na testperiode neemt aanvrager contact op met DecoCare om zichtproduct te evalueren. (mail, telefonisch of via afspraak).
  • Na evaluatie wordt keuze gemaakt: behouden product of retour sturen product.
  • Bij behouden van product zal factuur volgen.
  • Wanneer product niet aan verwachting voldoet dient hulpmiddel retour gestuurd te worden. De kosten van retour sturen zijn voor rekening aanvrager of cliënt.  Op onderste deel van zichtbon staat retouradres vermeld.
  • Retour sturen mag in verpakking waarin product is ontvangen. ALTIJD ZICHTBON MEE RETOUR STUREN!!!
  • Bij beschadigingen van hulpmiddel zal in overleg de schade verhaald worden bij de gebruiker of aanvrager.
  • Wanneer er na einde zichtperiode geen contact meer mogelijk is met aanvrager / cliënt zal de zichtaanvraag als order worden gezien en zal een factuur volgen.

 

Heeft u vragen dan horen wij dat graag.

Contact

Selecties

Wilt u graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij Decocare like dan onze Facebook pagina of ontvang onze nieuwsbrief.


Om onze nieuwsbrief te ontvangen kunt u uw gegevens invullen in het contactformulier met de tekst "nieuwsbrief".



LinkedIn
Facebook
YouTube

DecoCare

Contact Formulier

 
 
 
 

Social Media

Matrassen

Foammatrassen

  • DecoCare Comfort
  • DecoCare Easy Care
  • DecoCare Mini-Max
  • DecoCare Hyper Foam
  • Tempur


Oplegmatrassen

  • Repose luchtmatras
  • DecoCare vezelmatras
  • Visco Air


Wisseldruk matr.

  • ESRI 500
  • ESRI 1000
  • ESRI 500 Air Smart
  • ESRI 1000 Air Smart
  • Air Support Nagomi
  • Obesitas 120 x 200

Positioneren

Hoefijzer kussens

  • PU Polystyreen
  • PU Foam/ Polystyreen
  • FlexiOr 3 compartimenten


S-Kussens

  • Zig-Zag


Jantjes

  • Kookvast
  • Medical
  • DecoCare Jantje


Oorkussens

  • Free Ear
  • All Up Head


Rugkussens

  • Spinaal vrij


Rechte kussens

  • Posit. rol 40x100
  • Posit. rol 20x210
  • Rechthoekig 30x60
  • Rechthoekig 40x90
  • Kussen 40x90


Overige posionering

  • Arm/Hand kussen
  • FlexiOr Basic ligorthese
  • Sissel Kniekussen
  • Comfortkussen voor rolstoel
  • Zijlig beenkussen

Hoofdkussens


  • Rhombo-Fill
  • HK Medical kookvast
  • Sissel Classic M
  • Sissel Palea
  • Sissel Panicore
  • Free Ear oorkussen
  • Doordemend
  • Dooradem kussensloop
  • Medical Afwasbaar
  • Sleep-MAX
  • Anti-scheur Safety
  • Jantjes

Sitemap

Copyright Decocare Nederland © All Rights Reserved 2019

We gebruiken cookies om uw browserervaring te verbeteren door te onthouden dat u bent ingelogd. Bij het invullen van een contactformulier worden cookies gebruikt om uw gegevens voor een volgende keer te onthouden.

Accepteren