Op zicht

DecoCare Zicht procedure

 

Sommige hulpmiddelen zijn kostbaar maar vaak

noodzakelijk. Toch is de prijs vaak niet de belangrijkste

reden om af te zien van de aanschaf. Men vindt het veel belangrijker om zeker te weten dat een hulpmiddel ook echt

aan de verwachting voldoet. Vrijwel al de producten van DecoCare mogen vrijblijvend getest worden. Zichten mogen aangevraagd worden door een zorgprofessional (zoals ergotherapeuten en verpleegkundigen). Zij overzien de gehele problematiek rond de cliënt. Samen met de zorgprofessional overleggen we een redelijke zichtperiode. Bij twijfel adviseren wij u graag bij de keuze voor het juiste hulpmiddel.



 

Voorwaarden van testen.

 

1. Aanvragen


2. De aanvraag moet voorzien zijn van:

  • Contactgegevens aanvrager
  • Afleveradres
  • Eventueel contactgegevens afleveradres


3. Levering Hulpmiddel

  • In degelijke verpakking
  • Met zichtbon


4. De zichtbon is voorzien van

  • Uniek zichtnummer
  • Gegevens cliënt
  • Contactpersoon
  • Omschrijving hulpmiddel
  • Testperiode in dagen
  • Gemaakte afspraken
  • Retouradres


5. Tijdens zichtperiode

  • mag u het hulpmiddel op een normale manier gebruiken en onderhouden tenzij er een andere afspraak is gemaakt


6. Na de testperiode

  • neemt aanvrager contact op met DecoCare om zichtproduct te evalueren. (mail, telefonisch of via afspraak)

7. Er volgt een keuze

  • Behouden hulpmiddel
  • Retour sturen hulpmiddel
  • U bent tevreden en behoudt het hulpmiddel, het hulpmiddel wordt gefactureerd.

8. Hulpmiddel voldoet niet aan verwachting

  • U stuurt hulpmiddel retour in degelijke verpakking met zichtbon.
  • De retourkosten zijn altijd voor rekening van de instelling of de cliënt
  • Altijd zichtbon of gegevens afzender mee retour sturen
  • Let op! Ook eventuele hoezen mee retour sturen
  • Op zichtbon staat het retouradres vermeld
  • De klant is verantwoordelijk voor hulpmiddel tot deze weer door DecoCare retour gemeld wordt (verzendbewijs met track en trace bewaren)
  • In overleg met DecoCare start u een test bij en ander cliënt

9. Bij beschadigingen of vermissing

  • Bij beschadigingen of vermissing van hulpmiddel zal in overleg de schade verhaald worden bij de
    gebruiker of aanvrager.


Heeft u vragen dan horen wij dat graag.

Contact

GlideComfort2DecoCare
S-Kussen2018
ESRI500
Nagomi matras
DecoCare Classic Matras EasyCare 4-6-4
TurnAll op bed foto

Selecties

Wilt u graag op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij DecoCare like dan onze Facebook pagina of ontvang onze nieuwsbrief.


Om onze nieuwsbrief te ontvangen kunt u uw gegevens invullen in het contactformulier met de tekst "nieuwsbrief".



LinkedIn
Facebook
YouTube

DecoCare

Contact Formulier

 
 
 
 
 

Social Media